Veelgestelde vragen 

1. Hoe kan ik Semperfi het beste contacteren
Onderaan deze pagina vindt u ons telefoon- en/of faxnummer of u gaat naar onze contact pagina.

2. Hoe kan ik één van deze brievenbussen kopen?
U kan online bestellen (zie punt 3), maar u bent ook welkom in onze showroom.

3. Hoe online een brievenbus bestellen?

  • U kiest een brievenbus
  • Klik dan op de knop "bestelling plaatsen"
  • Geef de gevraagde info in
  • Stuur op 'verzenden'

4. Ik wil een op maat gemaakte brievenbus...kan ik hiervoor terecht bij Semperfi?
Dit behoort zeer zeker tot de mogelijkheden van Semperfi. U neemt het beste contact op met één van onze medewerkers om uw ontwerp of project te bespreken.

5. Wanneer is mijn bestelling klaar?
Neem contact op met één van onze medewerkers.

6. Heb ik garantie op een brievenbus van Semperfi?
De wettelijke garantie bedraagt 2 jaar vanaf levering of afhaling van de brievenbus.

7. Kan ik de bestelde brievenbus vervoeren met mijn wagen? 
In de meeste personenwagens kan een standaard brievenbus wanneer u een bank plat legt.
Neem het beste een reisdeken mee om beschadiging van de brievenbus te voorkomen.

8. Levert Semperfi aan huis?
Onze externe transportdienst levert dagelijks in heel België.

9. Hoe dient de bus betaald te worden?
Tenzij anders overeen gekomen gebeurt de betaling na ontvangst van uw brievenbus. Een week na de levering / afhaling mag u de factuur in uw (nieuwe) brievenbus ontvangen. Wij beschikken over bankcontact, enkel in de winkel.